Οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν τα προϊόντα ή να ακυρώσουν την παραγγελία τους. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να στείλετε email ([email protected]) ή να τηλεφωνήσετε(210 3000 477) στην εταιρεία εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παράδοση των προϊόντων (η υπογραφή στο δελτίο παράδοσης της μεταφορικής εταιρείας λειτουργεί ως αποδεικτικό της ημερομηνίας παράδοσης).

Προκειμένου η εταιρεία να δεχτεί τα επιστρεφόμενα προϊόντα, ο πελάτης πρέπει να ακολουθήσει την εξής διαδικασία :

  1. Να επικοινωνήσει με την Auto Bosch με email μέσω του λογαριασμού πελάτη ή τηλεφωνικά.
  2. Nα επαναφέρει το προϊόν στην πλήρη, άθικτη, αρχική του συσκευασία.
  3. Να τοποθετήσει την αρχική συσκευασία σε προστατευτική συσκευασία
  4. Να επικοινωνήσει με τη μεταφορική εταιρεία της Auto Bosch για να ζητήσει παραλαβή του πακέτου.
  5. Να δώσει το πακέτο και το δελτίο μεταφοράς στη μεταφορική εταιρεία.
  6. Να επιστραφούν σε εμάς προϊόντα με το ναύλο πληρωμένο (δεν υποχρεούμαστε να πληρώσουμε μεταφορικά για εμπορεύματα που επιστρέφονται)

Δεν υποχρεούμαστε να δεχτούμε επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν κατασκευαστεί ή παραγγελθεί ή εισαχθεί ειδικά για εσάς.

Όλες οι επστροφές πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.

Τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη.

Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για αποστολές και δέματα που έχουν σταλεί από εσάς και δεν έχουν παραληφθεί από εμάς. Παρακαλούμε κρατάτε πάντα αποδεικτικό αποστολής του ταχυδρομείου ή της εταιρείας courier ή της μεταφορικής εταιρίας την οποία χρησιμοποιήσατε για την αποστολή των επιστρεφομένων ειδών.

Η Auto Bosch δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τα έξοδα που μπορεί να προκλήθηκαν από την προσπάθεια εγκατάστασης ή απεγκατάστασης εξαρτημάτων που πουλήθηκαν λανθασμένα (λάθος κωδικός). Παρακαλούμε να βεβαιώνεστε ότι τα εξαρτήματα που αγοράσατε είναι συμβατά με το αυτοκίνητο σας πριν προχωρήσετε στην τοποθέτηση τους. Ο μηχανικός σας είναι σίγουρα κατάλληλος για να βεβαιώσει την δυνατότητα άριστης εφαρμογής των προϊόντων στο αυτοκίνητο σας πριν την τοποθέτηση. Επομένως πριν την παραγγελία του ανταλλακτικού πρέπει να είστε απόλυτα βέβαιοι για την συμβατότητα του ανταλλακτικού που παραγγέλνεται με το μοντέλο αυτοκινήτου σας.

Με την παραλαβή του επιστρεφόμενου ανταλλακτικού, ο πελάτης θα λάβει πίσω τα χρήματά του μέσω της μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποίησε αρχικά.

Σημαντικό :

Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή είναι απαραίτητο :

  1. Το ίδιο το ανταλλακτικό να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση (αχρησιμοποίητο, χωρίς σημάδια τοποθέτησης σε όχημα)
  2. Να επιστρέφεται σε εμάς στην αρχική του συσκευασία (άθικτο, χωρίς σημάδια και χωρίς σελοτέιπ)
  3. Όλα τα προϊόντα της παράδοσης να έχουν τοποθετηθεί σε κουτί για επαναποστολή, μαζί με το "δελτίο επιστροφής" (βεβαιωθείτε ότι τα βαριά ή εύθραυστα ανταλλακτικά έχουν συσκευαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφεύγεται η μετακίνησή τους)

 Διαδικασία επιστροφής

  • Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα μας.

    Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τις επόμενες ενέργειες που πρέπει να κάνετε.

  • Αν παραλαμβάνετε μέσω courier ή μεταφορικής εταιρίας

    Σε αυτήν την περίπτωση:

  1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
  3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας στο τηλέφωνο 210 3000 477. Επίσης, για θέματα επιστροφών μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [email protected]

 

Εγγυήσεις

Όλα μας τα είδη καλύπτονται αποκλειστικά και μόνο από τις εγγυήσεις και τους όρους που δίδονται από το εκάστοτε εργοστάσιο χωρίς να δεσμεύται η εταιρεία μας για την τήρηση αυτόν. Σε κάθε περίπτωση ο σκοπός της εταιρείας μας είναι η σωστή εξυπηρέτηση προς τον πελάτη. Για αυτό το λόγο πρώτο μέλημα της εταιρείας μας είναι η εύρεση λύσεων σε τυχόν προβλήματα που προκύπτουν.

Όλα μας τα είδη ελέγχονται πριν από την αποστολή τους για τυχόν ζημιές .

Στην περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα κατά το διάστημα της εγγύησης, επικοινωνήστε άμεσα με το κατάστημα μας.

Η συνήθης διαδικασία είναι,  επιστροφή του προϊόντος μέσα στην άθικτη συσκευασία του και

α) σε περίπτωση που η ζημιά είναι εμφανής, άμεση αντικατάσταση 

β) σε αντίθετη περίπτωση αποστολή στο προμηθευτή μας, αξιολόγηση και άμεση απάντηση προς εσάς.

Η εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά ζημίες που οφείλονται στο ίδιο το προϊόν μόνο, λόγω δυσλειτουργίας του, και όχι ζημιές που έχουν προκληθεί από εξωτερικό παράγων, ή λόγω κακής τοποθέτησης και συναρμολόγησης του, ή λόγω κακής χρήσης του, ή λόγω χρήσης διαφορετικής από αυτό για τα οποίο έχει κατασκευαστεί.

Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις ζημιών που έχουν προκληθεί κατά την μεταφορά των προϊόντων. Η μεταφορά γίνετε με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και διέπετε από τους όρους του εκάστοτε μεταφορέα.

Δεν φέρουμε ευθύνη για καθυστερήσεις στην αξιολόγηση και παροχή σέρβις από τους αντιπροσώπους των εργοστασίων

Η Auto Bosch δεν υποχρεούται να καταβάλει τα κόμιστρα για την μεταφορά των προιόντων προς εγγύηση, αυτή είναι υποχρέωση του πελάτη.

Αυτομάτως για να γίνει δεκτό ένα προιόν για εγγύση πρέπει να πληρή τις παρακάτω προυποθέσεις:

  1. Να είναι πληρωμένα τα κόμιστρα των μεταφορικών.
  2. Να συνοδεύται με το αντίστοιχο έγγραφο αγοράς τους.
  3. Να έχει ενημερωθεί η εταιρεία είτε με email ή τηλεφωνικός.

Οι παρακάτω κατηγορίες προϊόντων δεν καλύπτονται από εγγύηση:

  • Λάμπες
  • Ηλεκτονικά μέρη
  • Τακάκια
  • Δισκόπλακες
  • Ελαστικά
  • Λιπαντικά
  • Αξεσουάρ

Πριν την επιστροφή των προιόντων ως προβληματικά συνετό είναι ο πελάτης να συμβουλευτεί κάποιον εξειδικευμένο τεχνικό.