Ο καθένας από αυτό καταλαβαίνει ότι θέλει, αυτό που θέλει να πει ο κατασκευαστής όμως είναι πως πρέπει να αποφεύγεται το «φορτίο». Δηλαδή είτε το ψηλό στροφάρισμα, είτε το χαμηλό σε ανηφόρα ή με κόσμο μέσα. Το μεν πρώτο είναι αυτό που κάνουν οι περισσότεροι, το δεύτερο όμως συνήθως διαφεύγει, αλλά είναι εξίσου σημαντικό.
Πολλοί βέβαια θα πουν πως τα καινούργια αυτοκίνητα δεν χρειάζονται καθόλου «ροντάρισμα» ή στρώσιμο όπως το λέμε στα ελληνικά. Οι κινητήρες σήμερα τοποθετούνται δουλεμένοι, και μάλιστα πολλές μάρκες, αν όχι όλες, τους δουλεύουν σε υψηλές στροφές για κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να καθαρίσουν, ή να «ανοίξουν», να λειτουργήσουν δηλαδή στο όριο των ανοχών τους. Αδειάζουν το λάδι της πρώτης αυτής χρήσης και τοποθετούν άλλο. Όμως οι κατασκευαστές δεν αποκαλύπτουν όλοι τη διαδικασία αυτή, και έτσι η διαδικασία του στρωσίματος μπορεί να έχει ή μπορεί και να μην έχει κάποια σκοπιμότητα. Κυρίως σε ότι έχει να κάνει με το «πρώτο» λάδι και το κόστος που συνεπάγεται μια άσκοπη αλλαγή.
Αλλοι πάλι λένε πως αφού δεν είσαι σίγουρος, και επειδή στα πρώτα χιλιόμετρα δεν είναι μόνο ο κινητήρας που «στρώνει» αλλά όλα τα κινούμενα μέρη του αυτοκινήτου, καλό είναι να ακολουθηθεί η διαδικασία. Καλό θα κάνει, κακό δεν θα κάνει. Να πατήσουν τα λάστιχα, να πατήσουν τα τακάκια στους δίσκους, να κυλήσουν τα υδραυλικά υγρά στα κυκλώματα κα.
Μπορεί να έχουν και δίκιο, όμως τίποτε από αυτά δεν αναφέρεται στο βιβλιαράκι, ενώ η πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1.500 χλμ. έχει αφαιρεθεί από πολλές μάρκες σαν απαραίτητη για να ισχύει η εγγύηση.